Stein-Bock: Hegedűs a háztetőn (Budapesti Operettszínház, 2021)
MAGYAR TEÁTRUM ONLINE
"Az általam látott szereposztásban Tevjét Homonnay Zsolt alakítja, akinek a karakterisztikája üdítően szakít a „mackós” Tevje-figurákkal, bár ez önmagában nem teljesen új keletű, hiszen egy-két feldolgozásban már történtek ilyen kísérletek. A meglepő választás ellenére kiváló alakításnak lehetünk tanúi. Homonnay Zsolt tejesembere picit határozottabb, mondhatni keményebb a megszokottnál, nem feltétlenül jóságosan „papás”, inkább sarkosabb a figura, mint akit már eddig is megtiport az élet. A zordabb külső azonban itt is érző lelket takar, a lírai részeket is nagyon szépen hozza, például a Szeretsz engem? dala és jelenete pontosan annyira érzelmes amennyire kell, jó arányérzékét bizonyítja, hogy nem csúszik át az érzelgősség határán, pedig ebben a jelenetben ez nagyon nehéz." - Ungvári Judit
Lehár: A mosoly országa (Budapesti Operettszínház, 2021)
MAGYAR TEÁTRUM ONLINE
„Az október 23-i előadáson Szu-Csong herceget Homonnay Zsolt alakította. Pályája során a bonviván karaktert unalomig játszhatta már, minden csínját-bínját ismeri a szerepkörnek. A szerelmes herceget az operetthez illő pátosszal alakítja, nem kevésbé, nem jobban, mint a műfaj megköveteli.” …. „A szerep énekszólama nagyon nehéz, de egy zenei finomságokra érzékeny művész számára jutalomjáték. Homonnay magasságai acélbiztosak, végtelen tüdőkapacitással tarol a tartott végeken. A pianókkal is próbál szépen bánni, érzékenyen fűzi a hangokat a Barackvirág dalban.” - Nagy Szilvia
Várkonyi – Braunke – Ács: Dorian Gray (Budapesti Operettszínház, 2018)
MAGYAR HÍRLAP
"Basil Hallwardot és példaképét, Lord Henry Wottont az a Csengeri Attila, valamint Homonnay Zsolt játsszák, akik a kilencvenes évekbeli előadásokban énekelték Doriant, nemcsak hazai, hanem angol és német színpadokon is. Mindketten kiváló alakítást nyújtanak, Homonnay nőnek öltözve előadott magánszáma a kuplerájjelenetben annak ellenére zseniális, hogy tulajdonképpen kínos és nevetséges helyzetbe hozza a figurát – mégis az ízlésesség határain belül marad." - Sárdi Krisztina
ART& GO
"A Lord Henryt életre keltő Homonnay Zsoltot nemcsak amiatt a munka és alázat miatt érdemes nézni, amivel operettbonviváni és nagyszínpadi gesztusait elhagyva, ha kell, a háttérben maradva dolgozza, játssza végig az előadást, hanem mert az ő alakítása ébreszt rá arra, hogy a Dorian Gray voltaképp egy kicsit kifordított Faust-történet, ahol Dorian-Faust egy idő után kilép saját vezetett árnyékából, és átveszi az uralmat az őt eleinte bíztató Henry-Mefisztofelesz felett." - DicsukD
Lehár: A víg özvegy (Budapesti Operettszínház, 2017)
Kodály: Háry János (Szegedi Szabadtéri Játékok, 2014)
KORTÁRS ONLINE
„Homonnay Zsolt Háryként nem meglepő módon tettre kész, délceg huszárlegényt alakít. Könnyedén és gyorsan mozog a hatalmas színpadon, valamint annak emelvényein: nincs még egy szereplő, aki ennyire birtokba venné a teret.” – Tóth Tünde
Kálmán: Cirkuszhercegnő (Budapesti Operettszínház, 2014)
VÁNYA BÁCSI
"Mister X szerepében Homonnay Zsolt klasszikus bonviván. Beénekli a színházat, jelenléte van, mégsem veszi magát túlságosan komolyan, különösen Szabó Dáviddal (Schlumberger Tóni) közös jeleneteiben." - madainyer
Lévay - Kunze: Rebecca - A Manderley-ház asszonya (Budapesti Operettszínház, 2012)
ROYAL MAGAZIN
"Homonnay Zsolt líraian különleges hangja pedig nagyon illik a musical alapjául szolgáló regényben visszafogott, érzelmes, ám merev Maxim karakteréhez. Homonnay ráadásul játékban is megtalálta az „arany középutat”, teljesítménye így nagyon meggyőző volt." - DicsukD